Lidt om os

Elevforening IHÅ er en fællesskabende frivillig forening for og af tidligere højskoleelever på Idrætshøjskolen Aarhus. IHÅ har en særlig plads i vores hjerter, og i foreningen stræber vi derfor efter at forlænge det unikke højskolefællesskab og skabe fællesskaber og relationer på tværs af årgange gennem oplevelser, events og nye højskoleminder.

Elevforeningen består udelukkende af tidligere elever, og selvom vi har en bestyrelse, så er det et åbent fællesskab, hvor alle er velkomne til komme med sjove idéer til arrangementer eller andet spas, der kan skabe værdi for vores medlemmer. Udover løbende at arrangere diverse fællesskabende aktiviteter, så afholder vi årligt både Boldspilsstævnet og Jubilæumsfesten, og derudover støtter vi vores selvstændige (og ikke mindst fantastiske) fodboldklub IHÅ Galacticos.

Så har du ikke herre meget lyst til at være en del af fællesskabet efter din tid på IHÅ? For så er der altid plads i Elevforeningen - og alle ideer til arrangementer, samlinger, ture ol. tages imod med kyshånd. Du kan altid kontakte bestyrelsen, hvis du har en god idé, du synes kunne være sjov at føre ud i livet i Elevforeningen IHÅ’s regi.

Har du spørgsmål om Elevforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, eller skriv til os her